Meille on tärkeää, että asiakas kokee saavansa ammattitaitoista palvelua ja tukea yhdessä elämänsä tärkeimmässä prosessissa eli asunnon myynnissä tai ostossa.

Kiinteistönvälittäjän valinta on tärkeä osa asunnon myynti- tai ostoprosessia. Hyvän ja asiantuntevan välittäjän kanssa hommat toimivat, ja voit luottaa siihen, että välittäjä tekee työtä sinun eduksesi.

Keräämme jokaisen toimeksiannon yhteydessä asiakkailtamme palautetta toiminnastamme: missä onnistuimme ja missä asioissa olisimme voineet palvella vielä paremmin. Tämä asiakkailta saamamme palaute on toimintamme kehittämiseksi ensiarvoisen tärkeää.

RE/MAXin välittäjien saama arvosana on keskimäärin 9,2. (Lähde: RE/MAX asiakaspalautekysely 2017, otos = 5060).

Asiakkaillamme on mahdollisuus antaa toiminnastamme arvosana asteikolla neljästä kymmeneen. Keskimääräinen arvosana toiminnastamme on 9,2 ja 92,8 % asiakkaistamme suosittelisi RE/MAXia tuttavilleen.

Meille asiakastyytyväisyys ei ole itsestäänselvyys, vaan se vaatii jokaiselta ketjumme välittäjältä sitoutumista ja aktiivista työtä asiakkaittemme hyväksi.

Asiakkailta saamaamme palautetta

”Kaikki sujui aivan loistavasti. Asunto saatiin nopeasti myytyä, ja välittäjä oli hyvin ammattitaitoinen. Kiitos!”

”Ensivaikutelma oli erittäin myönteinen ja luottamusta herättävä. Yhteistyön jatkuessa luottamus lisääntyi entisestään, ja välittäjän asiantuntijuus ja ammattitaito olivat erinomaiset. Välittäjästä jäi sellainen vaikutelma, että hän teki kaikkensa meidän vuoksemme ja yritti auttaa kaikin mahdollisin keinoin.” 

”Pidimme siitä, että välittäjä oli jämäkkä ja vei kauppoja eteenpäin ripeällä aikataululla. ”Tekemisen meininki”. Välittäjä oli valmis toimimaan ja selvittämään asioita, kun oli tarvis. Tyytyväisiä ollaan.”

”Ensivaikutelma välittäjästä oli ammattitaitoinen ja asiakasta ymmärtävä, eikä tämä ensivaikutelma ollut väärä. Sovittu aikataulu alitettiin kahdella kuukaudella eli kaupat tehtiin jo etuajassa. Kävijämäärät kasvoivat, edellisellä välittäjällä näytöt olivat usein tyhjiä. Ammattimaisuus ja sitoutuneisuus jäivät mieleen päällimmäisinä.”

”Kohtasimme välittäjän toisen asunnon esittelyssä. Kemiat kohtasivat. Vaikutelma tyynestä, realistisesta työotteesta. Vuorovaikutuksen tapa sopi meidän näkemykseen. Myyntiaika osui kaavailtuun haarukkaan. Saimme vaikuttaa tapaan, jolla kotiamme myytiin. Kokonaisvaikutelma vakuuttavan positiivinen.”

”Asuntoon on tulossa putkiremontti, jonka suuruus selvisi vasta kun välityssopimus oli tehty. Siksi asunnon hinta-arvio oli ehkä vähän yläkanttiin. Välittäjä teki kyllä ihan hyvää työtä. Hän oli asiantunteva ja innokas myymään kohdetta.”

”Asunto jäi myymättä. Ensivaikutelma välittäjästä oli hyvä ja se säilyi koko sopimuksen ajan. Odotin yhteydenottoja useammin, tosin jos ei ole ollut kysyntää asunnon esittelyyn (yksityisesittelyt), eihän sitä sitten yhteydenpitoa välittäjältä tullut.”

”Kaikki meni ok, meni todella nopealla aikataululla, olisi ehkä kestänyt jos hinnasta ei olisi tingitty Mutta olen tyytyväinen nyt tähän. Kuvat olivat hyvät.”

Lisää välittäjiemme saamia palautteita löydät jokaisen RE/MAX-välittäjän omalta sivulta.

 

Välittäjän valinta on tärkeä osa asunnon myyntiprosessia

Asunnon myynnissä ja ostossa on tärkeää, että myyjällä ja välittäjällä synkkaa. Älä siis valitse vain jotain välittäjää, vaan pyri löytämään oman alueesi asuntomarkkinan tunteva välittäjä, jonka kanssa yhteistyö sujuu.

Kaikki RE/MAXin välittäjät ja heidän saamansa asiakaspalaute on nähtävillä jokaisen välittäjän sivulla. Juuri sinulle sopivaa välittäjää voit hakea muun muassa välittäjähaullamme.

 

Kaipaatko apua asuntokaupassa? Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.

Olen myymässä asuntoani ja haluan ilmaisen arviokäynnin